Förrvirrad morgon

Hejsan!

Förlåt om jag har varit dålig på att uppdater men när min syster var här ville jag spendera all tid med henne.
Nu är hon hemma. pratade lite med henne förut. Veckan som hon har varit här har vart den bästa hittills. Har inte skrattat så mycket på galet länge, har haft träningsvärk typ i magen varje dag sen hon kom. Min älskling.

Jag och Emma ställde klockan igår för att vi skulle åka härifrån strax efter sju på morgonen. När klockan ringde väckte jag emma som inte hade hört väckarklockan. Hon gick upp på toa och det gjorde även jag efter henne. När jag kommer ut från toan har emma börjat klä på sig och jag kollar på klockan jag har på armen, då visar det sig att klockan bara är kvart över 4 och inte kvart över 6 som vi hade tänkt gå upp. Emma utbrister med detsamma: då går vi och lägger oss igen, vad skönt. Jag var lite orolig först över att min klocka hade stannat men sen insåg jag att jag hade tänkt fel när jag ställde väckarklockan. Min klocka har fortfarande sommartid så jag hade ställt klockan åt "fel håll". Så kan det gå ingen skada skedd men lite klantigt^^

Det blev ett tårögt farväl på flygplatsen imorse. Det är inte förren nu som jag inser hur mycket jag egentligen har saknat henne och mamma och pappa. Nu är det allt jag tänker på! Så idag har vart en ganska jobbig dag med stor hemlängtan. Men det blir nog bättre, det är väl bara så nu i början när jag tänker på att jag inte får träffa dem på länge igen.

Nu ska jag snart äta middag
Lägger upp lite bilder och berättar mer om vad jag och min syster har gjort denna veckan lite senare eller imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0