För er som är intresserade

Ett underställ, en fleecetröja, en tjocktröja och en regnjacka har jag nu dragit på mig och är redo för utomhus träning. Vem påstår att det är varmt och torrt en kväll i england?
Hör riktigt hur regnet smattrar mot rutorna just nu .. huuu fatta hur kallt det kommer bli!
Aja positivt tänkande om ca 2 timmar har jag sprungit klart ^^ haha
Det andra som är jobbigt med regn förutom att det är kallt är att det blir halt. Halt att springa och halt att göra olika hopp. Har inte ens bestämt mig för vad jag ska springa idag än. Snabba eller långsamma lopp?
Bättre o köra de långsamma idag eftersom jag inte kommer ha tillgång till arenan nästa tisdag då Rosie fyller 18 år och ska hoppa över träningen :)
Blir antagligen 100 meters lopp idag + kanske något mer lopp..vene får se.

Haha ointressant jag vet men ett bekymmer jag har:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0