För det är ingen vanlig dag...

...för det är Klaras födelsedag, Hurrahurrahurra!

Idag fyller min kusin år och jag vill bara önska henne ett stort grattis och hoppas att hon får en toppendag. Har skickat ett kuvert på posten men vet inte om det har kommit fram än, kan ju ta lång tid det där tyvärr.

Sen vill jag bara lägga upp en låt som alltid får mig att tänka på Klara.
Turistens Klagan av Cornelis Vreeswijk. Jag älskade denna låt när jag var liten och jag har den fortfarande på min mp3 spelare och lyssnar på den ganska ofta faktiskt.
Men iaf det som jag tycker påminner om min kusin är skrattet vid 25 sekunder, 1 min 40 sekunder och 3 min 4 sekunder.
http://www.youtube.com/watch?v=xEYl7kJFmQ4

Så nu vet du att varje gång jag lyssnar på den låten tänker jag på dig :D

Puss & kram
Nu åker jag

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Ska visa detta för Klara! Har precis lyssnat på låten och den är go. Klara firar fördelsedag med att spela handboll så vi återkommer när hon kommer hem! Tja!

2009-11-28 @ 11:04:57
Postat av: klara

2009-11-28 @ 14:29:07
Postat av: Klara

Hej! Jag kom precis hem från handbollsmatchen. Vi förlorade med 10-15:( Jag har hört på låten det var roligt att du tänkte på mig :) Imorse fick jag en undervattenskamera, fodral till den, spel och ett halsband. Och ikväll ska jag ha vuxenkalas. Synd att du inte är här. Ha det bra! PS. vad snällt att du skicka ett brev men det har inte kommit än.

2009-11-28 @ 14:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0