Ett paket knivar

En riktigt god frukost blev det :D
En fiskfile, ett ägg, champinjoner och en rostad macka :) Mätt och belåten sitter jag här på mitt rum nu och funderar över träningen som mer och mer lutar mot att hoppa över eftersom jag är lat!
Jag mår inte så bra heller :/ försöker intala mig själv att jag mår prima men jag blir yr och har huvudvärk. Igår kväll mådde jag illa hela kvällen också, vet inte om det beror på att jag blev åksjuk när jag åkte buss? öfr helt plötsligt när jag satt på bussen hem började jag må jätte illa och blev jätte åksjuk. Det satt i hela kvällen sen och jag frös sådär konstigt igår med. Hoppas nu bara inte att det är någon förkylnings skit som kommer..

Fick se mina priser från julfesten igår :) Emma hade snällt gått upp och hämtat de tre priser jag fick.
Ett diplom för klubbrekord:D
En pokal för årets hoppare:D
Och ett prestationspris som var ett paket innehållande knivar eller något sådant :P (Björn hade fått en kastrull haha:) :D

Nu ska jag ta på mig kläder och fixa iordning mig. Jag tror jag åker in till london själv lite tidigare för jag har ingen lust att bara gå omkring här och inte göra något..

Skippar träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0