en tredjedel

Idag hade jag tänkt ta sovmorgon och sedan dra ner till gymmet en sväng. Men pga av att jag är så sjukt trött och hostar lite så funderar jag på att skippa gymmet. Det är ju en dag imorgon med .. haha!
Nä men skämt o sido jag är verkligen inte träningssugen idag så vad ska man göra? träna fast det är tråkigt och det känns bra efteråt, eller strunta i det och hitta på något annat den tiden istället? Ett tufft beslut.

Nu ska jag iallafall äta fiskfrukost :) är jätte hungrig så det passar riktigt bra för då håller man sig mätt längre också.

Ska inte möta tjejerna i london förren vid tre tiden vilket betyder att jag har hela morgonen och förmiddagen på mig att göra något men vad vet jag inte :/ kanske åker in till london tidigare om jag inte tränar.
Något vill jag iallafall göra nu när jag är ledig.
Ska förresten vara barnvakt för första gången på fredag kväll :D att tjäna lite extra pengar är ju aldrig fel :D

Nu är det precis en månad tills Linda kommer hit :D längtar som tusan.
Idag har jag även varit här i exakt 11 veckor och mer än 1/3 del av tiden. Det har gått ganska snabbt eller hur?

Tjalalalala
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: City

Läs detta inlägg som jag skrev:

http://gatc.blogg.se/2009/november/jag-ar-sa-forbannad-besviken-acklad.html#comment



Vad tycker du om folks syn på allt ?

2009-11-15 @ 10:58:06
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0