En Julsaga

God Morgon!
Vaknade kvart i åtta i morse och jag kan inte påstå att jag är pigg direkt.
Filmen igår var bland de kassaste jag sett (kan berott på att jag var så trött och inte orkade hänga med helt eller för att jag vet att jag inte gillar sådanna typer av filmer).

Dagen igår var iallafall toppen. Mötte upp tjejerna på waterloostation vid elva tiden och vi gick och åt nästan direkt. Åt kyckling med skinka och ost fast man hade kunnat kallat det ost med skinka och kyckling för i princip halva tallriken flödade av smält ost. Gott men man kände sig ju inte sådär värst nyttig efteråt.

Efter lunchen gick vi omkring och letade efter godis att ha på bion, jag hade redan fixat det då jag hade min påse med turkiska peppar som emma tog med sig och en 100 g mörkchokladkaka med mintsmak. Jättegod var den!

Bion började vid halv tre och det var ju som sagt 3D, jätte häftigt och bra var den också. A christmas carol! Den gav verkligen julkänsla och nu saknar jag och längtar till jul en massa.

Efter bion gick vi omkring och tittade lite i affärer och bara tog det lugnt. En härlig dag var det och jag var inte hemma förren vid halv tio tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0