En helt ny jul

Har klätt på mig "riktiga" kläder idag för en gångs skull. För det mesta går jag omkring i pyjamas, mjukisbyxor och tjocktröja hela dagarna tills träningen. Men idag ska jag ju gå till affären haha och man känner sig faktiskt mycket piggare när man har riktiga kläder på sig eller hur? :)

Sitter och lyssnar på jullåtar. Vilken julkänsla man får nu och jag tänker bara på allt som har med julen att göra nu. Jag längtar en massa och tänker på det varje dag hehe. Jag har nog inte längtat så mycket till jul någongång, förutom när jag var liten kanske då längtade man ju super mycket varje år :)
JAG ÄLSKAR JULEN!

Har nog bestämt vad jag ska ge familjen här i julklapp. En svensk kokbok (med svensk mat) på engelska vad tror ni om det? och en paradis ask såklart :)

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0