Emma i england lördag 24/10

På lördagsmorgonen vaknade vi upp tidigt, runt kvart i åtta för att släppa ut hundarna. Vi åt frukost och tittade på svampbob fyrkant som blev lite utav emma favorit program här hehe.
Tog sedan en timmes promenad med hundarna för att sedan gå tillbaka till huset där vi låg och slappade, pratade och åt massa godis.
Vi hade tänkt gå och simma den dagen men ångrade oss och åkte in till croydon istället. Vädret var ganska dåligt så det passade kanon med lite shopping. Vi åkte dubbeldäckare dit och tillbaka. Blev lite sur på emma för att hon åkte buss gratis (jag fick betala 2 pund/väg) och att hon endast betalade 1 pund till tåg då det för mig kostar 7.50. Bara för hon är så liten ^^

Vi gick iallafall in på primark oh emma shoppade loss kan man säga. Hon köpte två grymt snygga tröjor och lite annat smått som skärp, strumpor osv.
Emma köpte även en starbucks milkshake (sån jag brukar köpa) för jag sa att hon var tvungen att prova.
Vi åkte hem efter det och tog ut hundarna på ytterligare en promenad och vi handlade även mat. Efter det lagade vi tacos. Åå vag gott det var och vad jag har längtat efter det!
Satt och kollade på film samtidigt som vi åt och där satt vi hela kvällen. Hade även en massa godis som vi mumsade på.

Emma var trött den kvällen och somnade framför tv:n så vid halv elva låste vi in hundarna och gick och lade oss.
Denna natten var den roligaste av alla.
Vi båda minns det tydligt. Mitt i natten väcker jag emma och säger:
- Emma du tar all plats jag får ingen, jag trillar nästan ut
Emma svarar då
- Ja men hunden är här
Jag får lite småpanik och sätter mig upp i sängen och säger
- Är hunden här
Emma svarar att nej det är den inte men jag vågar knappt lägga mig ner igen för jag är rädd att hunden skall vara där. Lite otäckt var det.
På morgonen och hela veckan hade vi jätte roligt åt detta och emma sa att hon trodde hunden var där för att hon hade känt på mina ben(?!) hur skall jag tolka detta..haha


Detta var då sammanfattning av dag 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0