Emma i england fredag 23/10

På fredagen skulle jag möta upp Emma på Heathrow flygplats 17.40.
Jag tog tåget härifrån vid 15.50 tiden och hade beräknat att jag skulle vara frame ganska så exakt 17.40 men jag hade fel för tunnelbanan var försenad och jag var inte frame förren 17.55
Jag hann iallafall före Emma och stod vid meeting point och väntade på henne i ca tio minuter innan jag såg henne komma.
Det första jag gjorde var att springa fram och krama henne och blev helt tårögd så jag började väl gråta lite, detsamma gällde emma. Detta var så klart glädje tårar :)

Vi tog tunnelbanan och därefter tåg för att komma till caterham. Vi satt och pratade om alla möjliga saker, var så otroligt skönt så det går inte att beskriva.
Väl hemma tog vi ut hundarna direkt på en promenad. Det var kolsvart så det blev bara drygt 40 min men det var så mycket roligare att ha någon att gå med.
När vi kom tillbaka hade vi tänkt äta fryspizza som har legat här i frysen ett tag men då hade så klart Bev eller Richard ätit upp en utav pizzorna(!) så istället gick vi till närmsta fish and chips stället och köpte stor pommes med kyckling.
Jag var inte säker på om en liten pommes skulle räcka till emma så därför beställde jag en stor, stället skulle precis stänga så fick med mig tre extra korvar på köpet..hehe
Pommes var iaf stor. haha! jag åt pasta med pastasås först men tog även ganska många pommes efter det och ändå fick vi kasta över hälften. Det måste varit över 1 kg. Korven däremot gick inte att äta... fy har aldrig smakat äckligare korv.. men hundarna tyckte om dom xD

Efter det låste vi in hundarna och gick och lade oss. Visade även emma runt lite i huset.
Vi hade bestämt oss för att sova skavfötters i min säng och det kändes trångt första natten och emma låg och rörde på sig konstant. Tror att både jag och Emma vaknade flera gånger den natten. Det roliga var på morgonen när vi vaknade så sa jag:

- jag har typ inte sovit något på hela natten för du har typ rört på dig hela natten
- jag vet men jag har haft kramp i benen hela natten för jag har legat spikrak hela natten
Haha det lät så roligt när hon sa det så jag började gapskratta

Detta var vår fredag + natt

fortsättning följer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0