Emma i englan söndag 25/10

Söndagen började jag och Emma med att gå upp tidigt. Åt frukost och gick ut med hundarna och var tillbaka i huset strax innan halv tio. Bevs syster skulle komma och vara hundvakt så jag och Emma åkte in till london och högst upp på schemat för denna dagen var Maddame Tussade kl 14.00
Innan dess åkte vi runt lite i london bla till något shoppingcenter jag aldrig varit på förut och jag förstår varför.. det var helt öde överallt. Vi köpte iallafall vatten xD och åkte sedan vidare till picadilly circus och gick i shoppingcentrumet som finns där. Emma köpte en äppelsmoothie  som var väldigt god. Efter det åkte vi till platsen maddame tussade finns på.
Där kollade vi igenom lite soveniraffärer och emma köpte en stor smörgås med kyckling och grejs på, supergod var den.. vi delade typ på den för den var så stor hehe.

Maddame Tussade var häftigt men hjälp vad mycket folk det var, knökat verkligen! Vi gick där inne en bra stund och det fanns någon speciell spökgrej man kunde gå i och så klart ville jag de, emma var mycket tveksam men jag övertalade henne såklart. Och hjälp vad vi skrek där inne haha. Emma skrek när ingen annan skrek kan jag tala om xD hon måste varit helt skärrad stackarn.
Man fick även åka något som liknade sagoslottet men som berättade och visade englands historia istället. Efter ca 2 timmar där inne kände vi oss klara och vi hade då bekantat oss med kändisarna^^

Efter besöket på Maddame Tussade åkte vi vidare till köpcentret vi varit på innan för att köpa mer vatten xD det var med smak och väldigt gott och billigt. Vi handlade även salladsgrejer till middagen på kvällen för affärerna i caterham skulle ha hunnit stänga innan vi kom hem.
Efter det tog vi tunnelbana och tåg hem till caterham igen. Där började vi med att ta ut hundarna på en promenix och efter det lagade vi en stor kycklingsallad som blev väldigt mumsig.

Emma somnade såklart farmför tv:n i soffan igen och vid det här laget började hundarna ta kål på oss. Kvällarna var alltid värst då de skulle hålla på o bråka med varandra, leka med massa leksaker, hoppa upp i soffan etc. Jobbigt att behöva säga till dem och putta ner dem ifrån soffan hela tiden.. menmen vi klarade det bra.

Vid halv elva låste vi in hundarna och gick och lade oss, emma somnade som en stock och snarkade som jag vet inte vad..


Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Haha :D Blev först lite i chock, trode det var Britney på riktigt:P :)

2009-11-07 @ 19:16:33
Postat av: Malin Lindgren

Haha :D Blev först lite i chock, trode det var Britney på riktigt:P :)

2009-11-07 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0