Det var så avkopplande

Hejsan och god morgon!

Tog mig i kragen och gick ner till simhallen imorse. Klockan 06.50 ringde väckar klockan och då var jag sugen på allt annat än att gå ut och gå och simma. Men trots det gick jag och när jag väl kom dit var det så skönt, så avkopplande. Simmade i ett väldigt lugnt tempo och höll på i ca 30 min och tror jag kom 42 längder om jag räknade rätt. Det var en härlig start på dagen :)

När jag kom tillbaka tog jag ut hundarna direkt. Vädret här idag är blåsigt och regnigt och så har det sett ut de senaste veckorna. Lite trist!

Nu ska jag ta det lugnt en stund sen ska jag gå ut ett par ärenden, städa badrummet igen :/ Bev är hemma idag och eftersom det kommer folk hit ikväll får jag städa där igen... suck av allt som går att städa får jag badrummet som jag absolut hatar. Alla hår och smuts ger mig rysningar...

Sen ska jag prata med pappa, gymma och barnvakta idag också. Måste göra iordning mat att ta med till barnvakten också.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0