Croydon istället för London

Det blev ändrade planer idag. När jag kom ner till tågstationen visade det sig att nästa tåg skulle gå om en timme och inte 10 min som jag hade trott.
Det kändes ingen ide att åka in till london då eftersom jag inte skulle ha varit där förren strax efter 12 och affärerna är öppna till fem.
Istället åkte jag ensam till Croydon, som är ett bra shoppingställe med en massor med affärer. Det är farligt med många affärer har jag ärkt nu. Har handlat upp närmare 50 pund idag, inte likt mig haha.
Men hittade lite smågrejer som: vantar, strumpor, tights(till friidrotten), jeans (3 par för 20 pund säkert ingen vidare kvalite men ändå), nagellack, bok, korsstygn :P Har tänkt att jag skall börja sy lite här nu, kanske en bra sysselsättning när man inte har något att göra? Vi får väl se :)

Nu ska jag prova allt det jag köpte, eller det mesta iaf och sen ska jag prata med pappa och se robinson (de blev aldrig av igår var för trött). Ska också hinna med att duscha och äta hade jag tänkt!

/Puss


Kommentarer
Postat av: maja

Hej! Jag har tävlat i gymnastik idag. Jag kom 4. Jag blev glad för jag kanske får gå upp i steg 2.Jag har varit på kalas hos Ebba i min klass idag också.puss Maja (Maja har skrivit detta själv, nästan allt).

2009-11-22 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0