Body butter

Godkväll :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och lägga mig och läsa en stund. Ska bli skönt att lägga sig tidigt för en gångs skull. Först ska jag smörja in mig i grapefrukt body butter. Luktar himelsk gott och det är egentligen bara därför jag använder det haha.
Köpte en body scrub med samma lukt idag :)

Middagen idag var inte någon favorit. Det var inte det att det inte var gott bara det att det var väldigt smaklöst. Var ris, kylg och grön curry sås. Normalt älskar jag kyckling och ris men det var nästan trist att äta för att det inte smakade något hehe :) inte för att jag vill klaga.

Imorgon lägger jag upp lite bilder på det jag shoppade idag men nu orkar jag faktiskt inte. Vet inte om jag är trött eller inte.. känner mest för o göra något annat än att vara på rummet. Men klockan är ju snart 10 lite sent att gå ut då kanske. Vill iallafall inte vara nära datorn mer haha, blir ni ockå trötta på datorn ibland om ni suttit där för länge eller för många dagar i sträck? det blir iallafall jag.

Höörs imorn mina underbara läsare
Sköt om er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0