Ändrade planer

Okey det blev rejält ändrade planer.
När jag kom till Rosie öppnade hon dörren och sa att hon inte alls mådde bra och att hon försökt ringa mig. (när jag tittade mobilen efteråt hade jag ett missat samtal och ett sms) Hon skulle inte träna men erbjöd sig att köra mig till arenan. Det kunde jag såklart inte gå med på eftersom hon inte mådde bra och det tar en halvtimme att köra dit. Istället började jag att vandra till gymmet men halvvägs dit undrade jag varför jag gjorde det. Jag var inställd på att springa, inte gymma. Jag vände hemmåt igen, smsade Lina och Jonas och sa att vi kunde ta middagen tidigare.
Nu sitter jag här med lite smått dåligt samvete. Hoppade över träningen idag fast jag hade kunnat träna. Varför ska jag få så dåligt samvete för det för? Jag kommer ändå köra gym imorn liksom. Ååå hatar det!!



Nu ska jag iallafall göra mig iordning för middagen
Hörs när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Du som tränar så duktigt kan ju inte ha dåligt samvete. Klart att du ska äta en god middag!!! Träna kan du ju göra i morgon eller ngn annan dag...

2009-11-12 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0