Allt går fort

Morrn morrn
Hoppas ni sovit gott allesammans för det har åtminstone jag gjort :)
Lade mig tidigt igår, antagligen för att datorn blev urladdad och slutade fungera:P låg och läste en stund innan jag somnade före klockan blev 23.00
Det var uttaget det var fel på en som tur är hittade jag ett nytt i en av garderoberna i mitt rum..

Nu ska jag borsta tänderna och sedan ta ut hundarna för en promenad. Vädret idag ser grått, blåsigt och kallt ut.
Det känns som om temperaturen här har ändrats ruskigt snabbt. Förra veckan kunde man gå ute i sommarjacka, nu är det snarare vinterjacka, mössa och vantar som gäller. Konstigt hur snabbt allt förändras.
Måste btw köpa nya skor nu. Mina vinterskor läcker in vatten och är kalla så det får stå överst på inköpslistan nu och jag som har så svårt för att handla skor.



Nu är det dags och kila
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0