Ååå irriterande

Om vi säger så här: Promenaden var en kamp mot mitt tålamod!
Det började med att ingen av hundarna ville gå ut (?) jag fick praktiskt taget tvinga och locka dem fram med godis för att de skulle sluta göma sig under köksbordet.
När jag hade fått på dem kopplen gick vi ut och jag låste dörren. I samma stund som jag vred om nyckeln började det ösa ner ännu mer regn, typiskt!
Vi började gå och tror ni inte en bil kör så jä*la nära kanten att han skvätter ner hela mig och hundarna? jo minsann hela mina byxor blir pisseblöta och jag kunde nästan se hur det sköljde en våg över de stackars hundarna som fick rena chocken. Blir irriterad på sådanna människor.
På vägen till parken upptäckte jag även att mina gummistövlar läcker in vatten.. Jag var fullkomligt dygnsur när vi kom till parken och där möter vi en tant/kärring som börjar flina och skratta åt mig.
Ursäkta men är det roligt när jag är helt genomsur och kanske blir förkyld pga av det? nej du.
Blev iallafall en proemnad på 45 minuter.

Nu ska jag äta och se på film och värma mig under täcket för jag är kall.
puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

jaja, men det är ju fredag den 13:e så det är väl sånt som händer då....

2009-11-13 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0