Vad jag har gjort idag

Tog en långpromenad förut på drygt 80 minuter. Vädret är jätte härligt idag och jag hade gärna gått ute längre, men det blir lite långtråkigt att bara gå omkring i skogen.

Har sedan jag kom tillbaka provat mina kläder jag köpte igår + min kjol jag inhandlade förra helgen och det passade bra ihop så nu är min jul outfit klar :) haha!
Sedan städade jag garderoben och försökte klura ut vilka kläder jag kan ta hem och vilka som jag vill ha kvar. Sen försökte jag även lägga ner alla julklappar i resväskan och enda problemet nu är att jag inte får stängt resväskan xD o då har jag inte ens lagt ner några av mina egna saker.. ooops.
Får klura lite på det där tror jag!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det lite lugnt. Ska göra mig lunch om en stund eller så tar jag ut hundarna först.. har inte bestämt mig riktigt än.
Ska även försöka städa vardagsrummet!

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0