Två veckor kvar till Julafton :D

Oj vad dålig uppdatering det har blivit idag men ska jag vara ärligså har jag haft fullt upp fram till nu.

Vaknade imorse av att ytterdörren blåste igen hårt med en duns. Låg sedan och drog mig i sängen till kvart över 8 då jag gjorde iordning frukost och satte mig och kollade på julkalendern. Har blivit lite av en vana som jag gör varje morgon. Tror det är första gången på många år nu som jag följer julkalendern.

Tog sedan ut hundarna på en närmare en och en halv timmes prommenad. Härligt var det i solskenet :)
Kom hem och städade i mellan en och en halv - två timmar. Har inte städat något annat i veckan utan sparade allt tills idag istället och då fanns det ju som sagt en del att göra.
Gick sedan ut och köpte frukt som jag nu sitter och smaskar på :)

Tog sedan ut hundarna igen fö en andra promenad och då spydde Archi två gånger :/ det blev därför en kort promenad på en halvtimme. Han hade tydligen spytt igår kväll medan jag var på gymmet också och han har inte alls sett pigg ut varken igår kväll eller idag då han har sovit iprincip hela tiden. Inte har han ätit något heller, om man bortser från två små hundgodisar.
Stackarn hoppas det inte är något allvarligt med honom, han ser så ledsen ut i ögonen när man tittar på honom.

Nu ska jag se lite på film eller något och bara ta det lugnt fram till halv 5 då jag ska bege mig till gymmet.
Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Bara två veckor jaaaa! Snaaaaaart Jul :D <3

2009-12-10 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0