Tjoho

Tjenare :)
Har precis ätit upp sista skiva av mina kokta palsternackor som jag åt till lunch tillsammans med julskinka, kalkon och en tallrik flingor. Värst vad hungrig jag var idag. Fortfarande sugen på något..hmm!

Var ute på en ca 50 minuters promenad med hundarna förut så nu är det iaf klart för dagen, alltid lika härligt!
Ska iväg oh träna på arenan idag, troligtvis sista arena träningen innan jul. Det känns ganska skönt faktiskt.
Har bestämt mig för att ta hel ledigt från träningen när Linda är här :) och jag längtar faktiskt till att slippa träningen ett tag.

Nu vet jag inte vad som händer riktigt. Behöver inte gå förren om en och en halv timme så har lite slö tid nu kan man väl säga :P


Min sushi tallrik förresten som jag åt för ett par veckor sen. Den stora trekantiga grejern och såsen fick jag kasta för det var oätligt, men det andra var hur gott som helst. Speciellt den med den stora räkan överst.

Hörs

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Nu har vi kommit hem från Fuertuventura. Vi haft det bra! Ditt paket låg och väntade på mig. Chokladen var jättego och ballongen fungerade att blåsa upp! Tack så mycket!!Kram

2009-12-08 @ 21:34:22
Postat av: Ulrika

Vi äter ofta sushi. Visst är det gott?? Det är Klara favorit rätt om hon får välja. Ha det!

2009-12-08 @ 21:36:58
Postat av: Anonym

Vi äter ofta sushi. Visst är det gott?? Det är Klara favorit rätt om hon får välja. Ha det!

2009-12-08 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0