Tjenare baklänges

Hej e tillbaka nu från middagen. Blev bara jag och Sanna men det var hur trevligt som helst :D Åt god mat på en restaurang och kollade lite i affärer. Var sorligt och lämna henne :/
Å vad jag kommer sakna alla tjejerna som jag träffat här.

Får berätta mer imorn för nu ska jag kolla på robinson och sedan försöka sova inatt.
Lite roligt förut förresten när jag precis hade lagt en ansiktsmask och börjat borsta tänderna så knackade Bev på dörren till mitt rum. Var lite pinsamt o stå där helt grön i fejjan xD hon skrattade faktiskt till lite ^^

God Natt underbara
Imorn kommer Linda <3

Kommentarer
Postat av: Mattssons

Hej! Nu har vi fått lite snö här. Hoppas att den är kvar när du kommer. Det är nog risk för att den regnar bort.... Kul för dig att du ska få besök från Sverige. Hoppas att ni får det kul! Ha de gott!

2009-12-15 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0