Tiden går ganska fort..

...när man har saker att göra
Fast just nu har jag ingenting att göra. Har en tvätt i tvättmaskinen, för tidigt för att laga mat och har ingen lust till att dammsuga mitt rum.. det får bli ikväll istället ^^
Kanske skulle man ta och börja slå in julklappar? det brukar ju vara skoj, har inte så många att slå in än men det kommer vara en hel del efter helgen det kan jag lova :D

Vädret är fortfarande strålande ute och frost. Hundarna har aldrig sett snö förut så jag väntar på att den första snön här ska komma :) idag fick det iaf se is haha eller känna på kanske man säger. Dom gick i en vattenpöl och knaaak&brak så smällde dete till i isen och hundarna sjönk igenom :) Underhållande

Nää om man skulle ta och slå in julklappar.. fast då måste jag gå ner till köket och hämta saxen, orkar jag det? återstår och se
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0