Som man bäddar..

Det börjar bli mörkt här ute nu och klockan är bara strax efter 4. Deppigt!
Ska alldeles strax klä på mig och sticka iväg till träningen. Måste sätta in hundarna i kenneln eftersom jag är hemma runt kvart över 8 ikväll.
Jag hoppas verkligen att det inte blir något mer regn idag för det har regnat tillräckligt! Fatta har snart regnat varje dag i 4 veckor nu tror jag det är .. helt makalöst jue

Kan man gå ifrån huset om man har en tvättmaskin som inte är färdig än? eller blir det dumt då
Jag mår fortfarande illa över mackorna förut. Jag blev så mätt så mätt och jag är fortfarande så där sprängmätt ni vet som man kan bli när man överäter ibland hehe. Men de e ta mig sjutton inte skönt asså. Hoppas maten hinner smälta innan jag skall springa för annars blir det jobbigt^^

Om mindre än två veckor är LINDA här :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0