Söker ni en fotbollsmålvakt?

Isåfall rekomenderar jag Archi. Ingen hade passat så bra i ett fotbollsmål som han :) Kanske är han lite liten dock^^

Sitter nu på mitt rum efter en trevlig promenad. Vädret var uselt och det ösregnade men vad gör det när hundarna är duktiga? de har nog aldrig varit så duktiga som det var idag.
Hade med mig en tennisboll ut som Archi lekte med, han älskar det :) dock gillar inte jag det lika mycket eftersom jag får kasta/sparka bollen åt han var 5:e sekund. Men så är det, mindre härligt var det också när vi skulle gå hem och jag fick lägga bollen i fickan på mjukisbyxorna.. de blev gott blött.:P

Nu ska jag faktiskt bara slappa och ta det lugnt tills nästa promenad. Bev är hemma eftersom de ska åka strax efter 12 så jag behöver egentligen inte ta hand on hundarna fram tills dess.. härligt värre :)

Försöker få igång mitt msn som slutade fungera igår :/ har ingen aning om vad det beror på... något som vet?

Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0