Snö och shopping

God dagens

Idag åkte jag och Linda in till Croydon för lite shopping. Vi shoppade i ca 5 timmar innan vi begav oss hemåt :)
Fick med mig lite smågrejer och det fick även Linda :)
Vi fikade på Burger King med en glass som kallades Rocky Road, som inte alls var god tyvärr så halva slängdes hehe.

När vi vaknade upp imorse hade det snöat på ännu mer under natten och det har varit kanske 1 dm snö här idag. Detta har lett till att tåg blivit inställda mm så vi hoppas tågen fungerar bättre imorn då vi hade tänkt åka in till London igen. På radion hörde vi nyss att de skulle snöa ännu mer i natt så vi får se :)

Nu ska vi slå in julklappar och prata och mysa.
Ha de fint.
Är det mkt snö i Sverige?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Här har vi riktigt vinterväder. Kallt och mycket snö, ca 25 cm skulle jag tro. Härligt! Idag har jullovet börjat. Gött! Jag och Maja var på Torp en sväng och det var kö för att komma in till parkeringen. Du kan ju tänka dig...Ha det så skoj med din kompis!

2009-12-18 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0