Ska det var så ska det

Förutom den andra tallriken med en massa julskinka och kalkon så har jag nu lyckats klämma i mig två efterrätter.
Det första var christmas pudding med grädde, som är en massa gjord på en massa frukt. Smakade ungefär som brända russin och var inte direkt gott. Men jag kunde inte med o säga att ja inte tyckte o det så jag åt upp haha.
Sen fick jag även en sak som dom hade gjort själva bestående av ett tjockt lager grädde, vaniljkräm, tårtbotten, hallon och körsbär och någon alkohol cherry eller va sjutton de nu hette. Gott var det iaf, förutom tårtbotten som var alldeles vattnig hehe men ååå mums. Älskar grädde
Är proppmätt nu men när man väl smakar engelsk julmat måste man ju prova allting inklusive desserterna. Orkade dock inte med någon minced pie så det får bli nästa gång.

Nu ska jag duscha och sen se klart på robinson
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0