Önskelista

Överst på min önskelista står:
1: En sprillans ny Ferrari (ingen plastleksaksbil utan riktig)
2: Eget hus
3: Jorden runt resa
4: Bärbar dator
5: Wii spelet

Så nu vet ni vad jag önskar mig, ser fram emot att få allt :)
Men om ni nu mot all förmodan tycker att detta är lite för dyra julklappar (KÄNDE NI IRONIN?) så är några saker som står på min önskelista följande:

♥: Nya Harry Potter filmen :)
♥: En bra bok, tyckte mycket om "Mina hemligheter" som jag fick av mina kusiner i present
♥: Ett rosa sängöverkasst till min säng. (ska göra om rummet till rosa,blått och vitt istället för rött,blått och vitt)
♥: Ett ROSA svettpannbannd
♥: Vinter tights (friidrottstights fast med typ fodring innuti som man använder på vintern så att det inte blir så kallt för det behövs, men finns inte här)

Sådär ett litet hum om vad jag vill ha :) Men att bara få vara med min familj och släkt på jul räcker för mig egentligen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0