Nytt år

Heeej allihop!
Har varit usel på att blogga, jag vet
men jag har haft så mycket att göra den tiden jag har varit hemma här i Sverige att jag inte haft en tanke på vare sig bloggen eller datorn.

Nyårsafton firar jag ikväll med Emma och kanske ett par kompisar. Väldigt lugnt men mysigt.. åker tillbaka till England den 2 januari så vill spendera så mycket tid som möjligt med familjen.

Tiden hemma har varit helt underbar och det kommer antagligen de resterande två dagarna också att vara :D Borta bra men hemma bäst stämmer ganska så bra in hehe.

Nu ska jag och Emma leka med Wii spelet vi köpte för våra julklappspengar

Gott Nytt År
så hörs vi på lördag kväll/söndag morgon när jag åter är i England

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Gott nytt år Camilla :) Har skrivit på min facebook till dig lite =) Många kramar Malin

2010-01-03 @ 03:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0