Nu har jag smakat på lever

Nu kryper jag ner i sängen med andra avenyn♥

Förresten middagen bestod av LEVER, bacon, potatismos, sås, gröna böner, kokta morötter och ärtor. Lever var inte så farligt som jag trodde, förutom konsistensen som var vidrig. Men smaken: Helt okey!

Fick ta hostmedicin efter maten. Bev hade köpt en starkare än den vi hade innan så förhoppningsvis släpper hostan helt nu om ett par dagar :)

Hörde också att mina kusiner har det bra i Spanien :) Skönt att höra och jag hoppas verkligen solen tittar fram mer för er :D

Nu väntar som sagt andra avenyn, åå jag är kär i det programmet. (inte samma klass som cityakuten men ändå, bästa svenska serie)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0