Modeller?!

Eftersom jag är så dålig på att lägga upp bilder så tog jag med kameran ner till köket imorse precis innan vi skulle ut på promenad :)


Indias typiska "klia mig på magen pose"

Redo med mössa, halsduk, tjockjacka och vantar

Engelsmännen kallar mig för "klen" här när jag säger att det är kallt. De säger att - du som kommer från Sverige kan ju inte tycka att det här är kallt. Vad sjutton haha det är väl visst kallt eller kyligt när det är 2-4 grader ute.
Hur tror dom vädret är i Sverige egentligen?
Jag tror att dom fantiserar om att vi har en meter snö varje vinter och många minusgrader. För Richard frågade mig i typ början på september att - Hur många minusgrader och hur mycket snö är det i Sverige nu? Okey att vi brukar få snö men haha!

/

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej, hej! Nu är det verkligen dags att börja tänka på julklappar. Därför undrar vi så klart vad du önskar dig?

2009-12-11 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0