Lucia

Heeej :)

Gick upp tidigt imorse för att äta frukost, se på julkalendern och åka in till London. (för en gångsskull var jag i tid)
Mötte upp Louise och Josefin och vi gick på Oxford street för att köpa dom sista julklapparna, dock hittade jag två av fyra så har en del kvar.
Sedan satte vi oss på en restaurang och åt god mat, vi fick vänta så länge på maten att dom bjöd oss på varsitt glas Cola :)

Sedan skulle Josefin hem, hon flyger till Sverige imorgon så vi sa hej då och nu träffas vi ju inte förren i januari någongång. Jag och Lousie gick vidare och tittade i affärer innan vi mötte upp Hanna. Satte oss på Mcdonalds och satt kvar dör en bra stund och pratade om allt möjligt.
Efter det var jag så trött att jag bestämde mig för att åka hem, så strax efter åtta tiden (engelsk tid) var jag hemma och nu sitter jag och äter kvällsmat.
Jag är helt slut asså, gäspar konstant. Har sovit dåligt 3 nätter i rad nu så kan ju bero på det.

Nu ska jag lägga mig och se på Leilas Jul, orkar inte med ett helt Robinson avsnitt idag tror jag så det får bli imorn!

Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0