Linda kommer snart

God morgon :D
Mitt humör är på topp idag trots att jag sov precis lika dåligt som förra natten.
Lindas plan har nu landat på Heathrow (hoppas jag) för det skulle landa 8.25 vilket betyder att hon borde vara här efter 12 någon gång beroende på när hon hinner med tåg och liknande :) Vad kul vi kommer ha! E lite sådär pirr nervös i magen men det är väl så det ska vara :D

Nu har jag nyss sett andra avenyn och ska strax ta ut hundarna. Sen måste jag städa en massa med för mitt rum ser ut som ett bombnedslag rent ut sagt. Saker på hela golvet, men de ska det bli ändring på.

Jag har tänkt på hur mkt onyttigt jag kommer äta nu 3 veckor fram igenom. Brukar ju hålla ganska hårt med att bara äta godis/onyttig mat på helger men nu i 3 v fram igenom struntar jag i det och äter gott hela tiden istället haha :D

Ha en bra dag
Uppdateringar kommer nog inte ske lika ofta nu när Linda är här men det får ni klara er med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0