Kallt

Frukosten var mega god. Bestod av två engelska korvar, ett stekt ägg, vita böner i tomatsås, en kokt tomat, två skivor bacon + svamp och rostad macka. Mätta och belåtna traskade vi ner till Caterham centrum för att göra de sista julshoppandet. Blev mest godis kan jag ju tillägga :)

Nu har jag nyss duschat och Linda håller på att duscha nu. Vid kvart i två ska vi åka till julbordet så vi ska fixa oss nu bara innan.

Pratade förresten med Bev förut om temperaturen i huset haha. Hon frågade o vi tyckte det var kallt om nätterna och vi svarade att: jaa de e lite kallt.
Hon svarade då att: ja det är så konstigt för jag ställer temperaturen på 12 grader innan jag går och lägger mig och jag fryser inte. Jag och Linda tittade på varandra en aning förvånade över att hon ställer det på 12 grader! Så kallt har vi väl inte ens i husen på somrarna eller?

Nu ska jag göra mig iordning
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0