Jag säger God Natt

Nu mina vänner ska jag sätta på en film och krypa ner under täcket för att förbereda mig inför natten.
Är inte direkt trött men måste lägga mig så jag orkar upp imorgon :)

Archi e fortfarande inte helt kry så det blir ingen promenad för han imorgon på morgonen :/ han har varit så slö hela dagen och han har inte ens lekt med sin boll eller skojbråkat med India som han alltid gör. Kan hundar få typ magsjuka och feber mm?

Jag tror det får bli ett cityakuten avsnitt minsann haha. Var ett bra tag sen jag såg på det nu.
Igår låg jag förresten och kollade på Pernillas Jul och de nya avsnittet av På spåret. Ganska skojigt måste jag säga

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0