Ingen arena träning

Det blev ingen träning på arenan idag för när jag var på väg till Rosie fick jag ett sms där det stod att hennes bil hade gått sönder och att hon var tvungen att vara hemma och vänta på mekanikern som skulle komma. Istället vandrade jag ner till gymmet och körde ett rätt tufft pass där. Skoj var det faktiskt.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar samtidigt som jag pratar med pappa på msn, web cam funkade inte idag så det får bli en annan gång.

Såg på julkalendern förut förresten o jag vet inte vad jag tycker om den. Får låta det gå ett par avsnitt så märker vi väl om den är bra eller inte :)
Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Mattssons

Har har vi det bara bra! Det har varit mycket moln, sa nu vñntar vi pa sol!

2009-12-01 @ 23:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0