Iband är det farligt gott med smörgåsar

Haha vet inte vad som har hänt med mig men jag har nyss käkat lunch och det blev 8 st rostade bröd. Har aldrig i mitt liv ätit så många mackor på en gång tror jag men antar att jag var hungrig + att det var väldigt gott just idag också. Blåbär med sojamjölk till efterrätt också xD Såg på Pernillas jul samtidigt och maten hon lagade såg väldigt god ut.

Nu har jag satt igång diskmaskinen och satt på en maskin tvätt och skall snart ta ut hundarna på deras promenad. Usch det regnar fortfarande ute och jag skall träna på arenan ikväll.. det kanske slutar om jag har tur, vilket jag aldrig har..hehe

Ikväll ska jag laga lax till lunch :D älskar fisk och det ligger två bitar i frysen.

Nu får jag ta itu med promenad samt gå till affären och handla.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0