Helgen sammanfattning

Tjoho!

Helgen har varit fantastisk.
På lördagen åkte jag in till Croydon vid 13.00 och gick omkring där själv en stund eftersom Sanna blev lite sen med tåget. Vi åt sedan middag, åt kyckling curry (samma som emma åt när hon var här) och sedan åkte vi hem till mig där jag bor.
Vi satt och pratade läänge o hade de jätte trevligt. Somnade nog inte förren nrämare halv två tiden och gick upp halv nio följande morgon.

Åkte in till London, vi missade tåget med två sekunder typ. Eller så här var det.
När Sanna skulle köpa biljett krånglade det för att han som satt i kassan inte ville hälpa oss först. När det var tio sekunder till tåget skulle åka kom vi ner till tåget men då ville inte arbetaren släppa på oss på tåget (?) utan vinkade åt oss och körde iväg det! Jag menar hur dum får man bli, han måste ju också vetat att nästa tåg inte gick förren en timme senare. Det var så fruktansvärt störigt så det finns inte. Men det löset sig hyfsat bra ändå för vi tog bussen istället och var där en timme senare än beräknat.
Hann med en massa shopping i helgen så nu e jag fattig typ :) men de e kul o handla julklappar så de gör inget haha!

Nu ska jag åka till Croydon
Bye

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Fy för människor som inte är service vänliga : (. Det är deras jobb att vara det, där kan man prata om att missköta sitt jobb!

Bra att det finns bussar, haha. OO, jaa de e så roligt med julshopping, roligt å köpa julklappar till nära och kära = )

Massa varma Kramar

2009-12-07 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0