Härlig dag, härlig kväll

God Kväll allesammans :)

Vilken härlig dag det blev ändå (nu syftar jag inte på vädret). Mötte upp Sanna och vi tittade lite i affärer och åt en god lunch och bara pratade om allt och inget :) Hon var tvungen att åka hem vid halv 2 men jag stannade kvar och tittade lite till. Blev att jag inhandlade en ny bolero och ett linne.. oops!

På vägen hem strulade det med bussarna igen :/ tog över en timme att komma hem o de brukar vanligtvis ta en halv timme. Väldigt irriterande vill jag lova, speciellt eftersom bussen jag satt på tydligen inte skulle gå hela vägen till Caterham av någon dum anldening så jag + typ 20 andra fick stå ute i ösregn o vänta på bussen som kom efter.
Väl hemma bytte jag direkt om till träningskläder och gick ner till gymmet.
Körde slut på mig själv och jag var så trött att jag knappt orkade gå ifrån gymmet. Trots det kändes själva passet ganska dåligt..blev bara trött utan att anstränga mig kändes det som.

Men imorn är en ny dag :) Blir kanske lite kalkon och julskinka till frukost... vad tror ni om det?:P
Mitt msn fungerar fortfarande inte :/
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0