Hallå där köp blåbär

Hej mina kära!

Lite kortfattat om igår. Åkte iväg och tränade med Rosie, dock hade jag så fruktansvärt ont i magen så det blev ett inte allt för jobbigt pass. Åkte hem och var hemma runt kvart över åtta och fixade då mat. Hade ont i magen hela kvällen igår och det var jobbigt!
Duschade och satte mig nere i tv rummet med hundarna och hundarna höll på o bråka med varandra hela tiden. Det gick iaf bra att lägga dom :D
Jag gick inte och lade mig förren efter tolv tiden så jag var grymt trött i morse när jag skulle gå upp vid åtta.

Har fått i mig frukost (mannagrynsgröt med russin + äpple) och ska borsta tänderna och klä på mig så jag kan ta ut hundarna. Vädret är soligt och det är frost ute nu så det är lika bra att ta ut hundarna innan regnet kommer för enligt prognoser så ska det regna varje dag hela nästa vecka också :/ usssch!

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0