Gaaaaaahhhh!!

Okey dagen som började så bra blev inte så bra under promenaden.
Det första jag gjorde när vi kom ut på garageuppfarten var att halka på en brunn, så mina nytvättade vita vantar blev helt bruna + mina byxor! Störande.
Väl på promenaden drog hundarna värre än värst och jag visste inte vad jag skulle göra. Blir så irriterad ibland så jag går och svär och skäller på svenska! Inte allt för högt dock och såklart när ingen ser... men att hundarna ska vara så otroligt trögfattade ibland?!

Sådär ingen idé att tänka på det mer.
Nu sitter jag i min säng och ska klä på mig andra kläder än mjukisarna jag har på mig för tillfället. När Bev och Richard kommer hem åker jag int till Croydon och väntar där på Sanna... orkar inte bara sitta här på mitt rum och vänta.

Vad händer för er denna lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0