Frost och minus

Blogg.se har krånglat för mig så därför har jag inte kunnat blogga mer än vad jag har gjort men nu funkar det prima igen.

Promenaden idag var härlig. När jag kom ut genom dörren möttes jag av frost på bilarna och i gräset, det rök ur munnen när man andades och det var minusgrader samtidigt som solen sken och det fanns inte ett moln på himlen. Detta gjorde att det känns som att julen är påväg :)
Prövade att gå en ny väg idag och det var mysigt att gå genom skogen. Var ute längre än en timme tillochmed tror jag. Det enda jobbiga var att mina fötter blev som isklumpar hehe. Gummistövlar är inte varma, inte ens med raggsocka i.

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Städat toaletten men inget annat direkt, småstädat lite grejer i mitt rum. Kan ju meddela att det där med att bädda sängen varje morgon nu sker ungefär 4-5 ggr i veckan haha...vadå ingen går in i mitt rum ändå ^^

Nu ska jag fixa fram lunch, får bli mackor idag för det är jag sugen på :) kanske med ost på om det finns.
Ha det glatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0