Det är väl att ta i?

Linda ringde för ett par minuter sen och hon skulle nu ta tåget från Victoria till Caterham vilket tar ca 45-50 min vilket betyder att hon snart är här. Ska klä på mig nu och gå ner direkt så jag inte kommer försent :)

Frös förresten lika mycket denna natten som jag gjorde i förrgår så när jag vaknade i natt fick jag klä på mig en massa kläder för att jag frös så. Idag gick jag ner i vardagsrummet för att kolla temperaturen och vad tror ni den stod på? JO 10 GRADER! Ta mig sjutton inte undra på att jag fryser. Jag ändrade den och ställde om till strax under 20 grader så jag kan ju hoppas hon inte märker det ikväll iaf så blir det varmt en natt haha. Nä men skämt o sido är inte 10 grader lite väl lite?

Nu ska jag klä på mig och gå till tågstationen. Btw det är riktigt svinkallt här ute idag också!

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: maja mattsson

hej !

jag har tappat 6 tänder. Jag har tappat 4 där uppe på rad, jag är nästan tandlös! Vi har haft luciatåg i skolan. Jag var lucia :) Vi hade luciatåg för hela skolan.



Ps: Om det finns prinsses tandkräm i england kan du köpa det till mig :D

/ kram MAJA

2009-12-15 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0