Det är roligt att tvätta

Håller på o tvättar för fullt, kan behövas kan jag ju medge då jag endast hade ett par rena trosor kvar innan jag tvättade haha.
Ska även tvätta alla träningskläder, tröjor, sängkläder, pyjamaser mm. Lika bra o passa på nu när Bev och Richard inte är hemma för annars är det svårt att få plats i torkskåpet. Lättare när kläderna kan hänga ute och torka.

Promenaden med hundarna blev väldigt kort för jag frös så fruktansvärt mkt om fötterna så det gjorde jätte ont. Sen märkte jag även att jag fått ett sår som hade börjat blöda mellan tårna..AJ!
Nu längtar jag tills träningen ska vara över så att jag kan få duscha mina iskalla tår med varmt vatten..åå härliga tanke :)

Nää nu får jag fortsätta med tvätten innan jag skall dra och träna.
Mitt msn fungerar fortafarnde inte så pappa ni får logga in ¨på skype om ni vill prata :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0