Dåligt värre

Hjälp säger jag bara! Jag är fullkomligt slut i hela kroppen, orkar knappt tänka ens!
Gick ner till centrum en stund och det visade sig att de hade kvällsöppet idag och hade rea på en massa grejer vilket resulterade i att jag köpte hårspray. Men det är faktiskt något som jag tänkt köpa under en längre tid så det var ju bara bra att det var halva priset idag :)

Gick till gymmet efter shoppingturen och det gick superdåligt. Hade ingen kraft till att göra någonting och det resulterade i att jag skippade halva passet. Det gick inte. Huvudet kändes helt segt och kroppen orkade inte med någonting.. inte likt mig att känna så men idag gjorde jag det och då kände jag att det inte var någon idé att fortsätta för det hade inte blivit något ordentligt gjort ändå!

Nu ska jag äta middag, lasange (ej hemmagjord) med sallad. Skulle serveras pommes frites till också men efter berget av pommes igår tackade jag nej till det. Fy vad jag inte är sugen på det haha!
Efter maten ska jag skriva ihop en liten önskelista till alla er där hemma så ni vet vilka julklappar ni ska köpa till mig :P haha nää då men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0