Aldrig mera

Mätt och belåten sitter jag i min säng och borstar tänderna.
Fy fasiken vilken stor portion dom hade köpt till mig. De hade köpt mer pommes till mig än sig själva av någon konstig anledning :S det var ett berg, nästan lika högt som Kebnekaise. nä inte riktigt så stort men det var säkert en 500 g eller något. Hjälp vad mätt jag är.. inte så där skönt mätt utan över mätt, prroppmätt! Middagen innehäll säkert flera nyttigheter också..NOT om inte friterat räknas som nyttigt? knappast! Just nu känner jag aldrig mera pommes frites. Aldrig mera friterat!

Träningen gick väl hyfsat förut. Inget super hårt pass men inget fjanpass heller. Ganska lagom fast jag kände att jag hade så mycket energi kvar när jag gick ifrån passet att jag hade kunnat köra på en stund till.. men det blir ju så tråkigt och enformigt att stå på crosstrainern. Det är jag i gymmet tillsammans med 50+ arna så haha jaa.. ja drar väl ner medelåldern rejält skulle jag tippa på :P

Annars har dagen varit sjukt seg idag. Har inte gjort ett smack känns det som.
Imorgon jobbar jag bara på morgonen sen är jag ledig, wiiiho! Synd bara att jag inte har någon att umgås med när jag är ledig för att ingen annnan e ledig då.. men så är det. Får väl åka och spendera pengar i min ensamhet xD
Får bli gymmet imorgon kväll då jag bara tränar på måndagen i nästa vecka :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0