Ååååooooaaaahhh :D

Fint höst/vinter väder ute idag. Kyligt och iskallt men ändå sol :)
Hundpromenixen gick kanoners och efter det bestämde jag mig för att ta en sväng till gymmet iallafall, när jag kom ner till gymmet (20 min promenad) ångrade jag mig och gick hem igen haha! Varför träna när man inte är sugen? Blir kanske lite ikväll istället om jag orkar, men att gå in på ett gym o bara känna hur jobbigt och tråkigt allt e funkar inte. Man måste vilja och tycka det är kul för att orka med och idag var en sån dag jag inte gjorde det. Min kropp har tagit semester tror jag eftersom den vet att idag skulle vart sista träningspasset på en vecka.

Nu ska jag snart ta ut hundarna igen.. pust känns som jag nyss var ute med dem, och sen ska jag duscha, prata med pappa, städa (om jag hinner) och åka till croydon för middag med två svenska tjejer (Sanna och Sanna). Lite roligt de här med namn för utav de tjejerna jag brukar träffa är det två som heter Sanna och två som heter Hanna :)
Men blir nog en myskväll och sista träffen med tjejerna innan jul.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0