9/12

Halloj

Vädret här har inte varit så dåligt som jag trodde att det skulle bli. Har faktiskt varit uppehåll sedan jag bloggade imorse, det gillar vi :)

Efter promenaden med hundarna skrev jag brev, postade brevet, gick en sväng till affären och köpte päron,äpple och rödbetor samt pratade med pappa i telefonen. Gick hem och tog ut hundarna direkt igen. Skönt att ha det klart :)

Nu sitter jag och käkar päron. Har även ätit äpplen och nästan en hel burk rödbetor + lite saltgurka :P Jag är så otroligt saltsugen hela tiden. Hehe!

Ska kika lite på film nu innan jag pratar med pappa, mamma och emma på skype :)

Hörs

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Mycket bra att det finns skype :) <3

2009-12-09 @ 16:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0