23.56

God kväll :)
Har inte hänt speciellt mycket idag om jag ska vara ärlig.
Lagade lax med potatis,palsternacka,morot,keso, ett stort päron och tomat till lunch :D Mums vad gott kokt palsternacka är, ås gott att jag faktiskt kokade det till kvällsmat också :) tillsammans med keso,tomat och två stora päron. Jag blev mätt!
Fick ett sånt himla sug på keso när jag var och handlade förut att jag var tvungen till att köpa med mig lite, lite fredagsmys sådär. Åt alltid keso till lunchen i skolan så nu var de änna på tiden att jag åt det igen.

Gick och la hundarna för en halv timme sen och det gick fint. De har skött sig ovanligt bra idag och endast skällt lite granna.

Det fina vintervädret ändrades i kväll till ett ruskoväder med en massa regn, usch hoppas de har dragit över tills imorgon. Imorn blir det en massa shopping haha :D läängtar till att spendera pengar xD

Nu ska jag se lite på idol klipp innan jag somnar
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0