22.09

Tjobbelobbi.
Hur e allt? Med mig är allt toppen typ.
Får roliga uppdateringar av mina kusiner från Spanien och det tycker jag om :D
Sen har jag nyss avnjutigt en av de godaste middagarna jag har fått här, lammgryta som har legat och kokat i en ångkokare hela dagen. Om ni bara visste vad gott det blir :) bra för mig att de gör den ganska ofta här haha.
Har också planerat in sovkalas här i helgen typ :P Sanna, en svensk au pair, ska sova över här ifrån lördag-söndag så det blir skojigt :)
Sen på söndagen blir det julmat här bestående av kalkon, skinka, stekt potatis, grönsaker, christmus pudding och säkert en massa annat gott.

Imorgon kväll är jag ensam hemma med hundarna, detsamma gäller fredagen.. lite segt när jag tänker på hur jobbiga hundarna var om kvällarna när Emma var här hehe.

Var gå gymmet förut förresten och det gick galant, dock inte lika hårt som igår men helt okey :D När jag stod inne i gymmet började det ösa ner med regn och då menar jag verkligen ösa. Det slog så hårt mot taket att alla inne i gymmet blev lite förskräckta tror jag. Det lät verkligen som hagel så hårt var det!

Nu väntar jag på att Bev ska ropa på mig så jag lär mig hur man ger katten sin medicin. Leo haltar fortfarande (har gjort det sedan emma var här) och iochmed att Bev och Richard inte är hemma på fredag måste jag ge han tabletterna. Så hon ska visa mig hur man gör enda problemet är att katten är ute för tillfället xD

Ha de gött
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0