11/12

Heeej :)
Hoppas ni alla e på riktigt bra humör idag? De är åtminstone jag, det är ju fredag och snart ledighet haha.
Idag ska jag börja dagen med att ta ut India på sin promenad. Sen ska jag vänta till Richard kommer hem runt 13.30, äta och efter det gå ner till centrum och kolla lite i affärer. Efter det går jag till gymmet och sen hem, äta middag och prata med pappa och Emma. Händer inte så mycket idag egentligen.

Sitter och knaprar på min frukost nu och ska alldeles strax slå på julkalendern.
Det är helt dimmigt ute idag och Richard varnade mig för att det skulle vara super kallt så får klä på mig ordentligt med kläder så jag inte fryser allt för mycket ute.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0