Dag 1

Nu ska jag snart sova. Trots att klockan bara är nio engelsk tid, men jag är så trött.
Var uppe kvart över fyra i morse så det är väl inte så konstigt kanske.

Gästerna från kalaset är fortfarande här och jag antar att de lär stanna ett tag till eftersom dom har lovdag här imorgon typ "the bankday" eller någonting sånt hette det så allt är stängt!

Förut var jag ute med en av hundarna för första gången tillsammans med Richard. Vi gick till en stor park där hunden släpptes lös och lekte med en tennisboll. Vi gick även till skolan där han arbetar, där jag även har tillgång till att träna på gym och använda simhallen.
Det var en myckte stor skola och han berättade att det var väldigt dyrt att vara elev på skolan och att det kommer elever dit från i stort sett alla delar av världen. Sen bor dom på skolan.

Efter hundpromenaden åt jag och det bjöds på lite av varje. Bla: lax, grekisk sallad, pasta sallad mm. gott var det iaf. Sen avslutade jag dagen med att se på tictanic som gick på tv:n.
Orkade inte se klart på hela och det var lite krångligt utan text, men jag förstod ändå det mesta. Fast det kanske beror på att jag har sett filmen typ 100 gånger innan?..hehe
Jag kan bara berätta att de har reklampauser här ungefär hela tiden. Jag som tyckte det var många i Sverige, men här är det paus stup i ett.

Nu ska jag försöka få lite sömn och dom berättade för mig att jag kan sova hur länge jag vill imorn. Börjar inte det riktiga jobbet förren nästa vecka så har några dagar på mig att komma in i allt.

Godnatt :D


Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

Camilla gud vad det verkar underbart :D, hoppas verkligen att du kommer att trivas:D De verkar jätte trevlia:) GUD vad glad jag blir för din skull:) pussar<3

2009-08-30 @ 22:37:42
Postat av: Farmor

Nu har jag har hört av Ulrika vad du skrivit. Det verkar vara bra, tycker jag. Förstår att du var trött efter din första dag. Hoppas du trivs med hundarna.Ha det bra! Kram farmor

2009-08-31 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0